Aukcje Allegro

Sprawdź
nasze aukcje na

Newsletter


Pokaż produkt

Producent:

Nowość!

Cena: 188,00 zł

szt.

Opinie o produkcie (20)

Cechy urządzenia:

  • Łatwy w użyciu i utrzymaniu (czyszczeniu) inhalator firmy OMRON.
  • Wytwarza cząsteczki o małych wymiarach, które głęboko penetrują dolne drogi oddechowe i osadzają się w pęcherzykach płucnych. Jest to szczególnie ważne dla pacjentów z astmą.
  • Ma dużą szybkość inhalacji i widoczną mgiełkę. Może być używany przez całą rodzinę, ponieważ urządzenie jest gotowe do pracy non stop.
  • Prosty, wydajny i niezawodny w leczeniu.
  • Wielkość cząstki: MMAD = 2,61 µm.
  • Tempo nebulizacji: 0,35 ml/min.
  • Pojemność zbiornika na lek: maks. 12 ml. Właściwe ilości leku: 2-12 ml.
  • Głośność pracy urządzenia: 61,5 dB.
  • Masa około 1,1 kg (tylko kompresor).

Zestaw zawiera:

  • Kompresor
  • Zestaw nebulizatora

  • Ustnik

  • Przewód powietrza, PCW, 100 cm

  • Zbiornik na lek

  • Ustnik

  • Łącznik
  • Końcówka do nosa
  • Maska dla dzieci
  • Instrukcja obsługi

Opinie internautów

  • Dodana: 2017-04-25 21:13:48

    Ocena:

    Polecam wszystkim, doskonały produkt łagodny dla skóry i nie uczula.

  • Dodana: 2016-12-28 10:18:23

    Ocena:

    wszystko ok. pudelko nieco uszkodzone ale zawartosc sprawna i cala

  • Dodana: 2016-03-15 09:34:09

    Ocena:

    Produkt stabilny, wygodny. Płynna regulacja wysokości i kątów. Wizualnie ładne, nie przytłaczające jak łóżka szpitalne. Gorąco polecam

  • Dodana: 2016-02-21 10:34:56

    Ocena:

    Bardzo delikatne mydło, idealne do przesuszonej i wrażliwej skóry.

  • Dodana: 2016-02-21 09:54:58

    Ocena:

    Bardzo fajne mydło, nie wysusza skóry i ma rewelacyjny zapach.

  • Dodana: 2016-02-02 19:01:12

    Ocena:

    Bardzo Dobry inhalator.Pieniądze rozsądnie zainwestowane

  • Dodana: 2016-02-01 17:05:34

    Ocena:

    Polecam. Sprawny, cichy

  • Dodana: 2016-01-19 10:29:13

    Ocena:

    ok

  • Dodana: 2016-01-18 16:29:54

    Ocena:

    przyzwoita cena vs.jakość

  • Dodana: 2016-01-18 16:28:57

    Ocena:

    najlepszy jaki można kupić w kraju

  • Dodana: 2015-12-21 16:06:00

    Ocena:

    super obsługa i szybka realizacja.

  • Dodana: 2015-11-04 14:30:57

    Ocena:

    wytrzymały sprzęt!

  • Dodana: 2015-11-04 14:10:53

    Ocena:

    super gadżet!

  • Dodana: 2015-06-09 09:21:19

    Ocena:

    inhalator bardzo ale to bardzo wysmienity maly poreczny latwy w obsludze. Bardzo dobrze dziala pojemnik ma fajny bo w roznej pozycji mozna trzymac i dziala nie wylewa sie z niego. Polecam go

  • Dodana: 2015-02-24 13:06:23

    Ocena:

    Super pomysł dla dzieci do zabawy!!!

  • Dodana: 2015-01-10 08:38:02

    Ocena:

    bardzo szybka, wręcz błyskawiczna dostawa, fachowe i rzetelne załatwienie sprawy. Polecam sklep.

  • Dodana: 2014-09-17 12:56:26

    Ocena:

    mozliwości zastosowania vs. cena na optymalnym poziomie- produkt godny polecenia

  • Dodana: 2014-07-01 22:40:44

    Ocena:

    Polecam serdecznie :)

  • Dodana: 2014-03-26 22:57:45

    Ocena:

    Towar ok

  • Dodana: 2014-02-17 13:07:32

    Ocena:

    Bardzo fajny inhalator, w to mój drugi wiec mam porównanie. Poza tym mozna dokupić części zamienne (maski, etc.). Realizacja zamówienia - EKSPRESOWA!!!